sobota, 11 stycznia 2014

Liebster Award

"NOMINACJA DO LIEBSTER AWARD JEST OTRZYMYWANA OD INNEGO BLOGERA W RAMACH UZNANIA ZA "DOBRZE WYKONANĄ ROBOTĘ". PO ODEBRANIU NAGRODY NALEŻY ODPOWIEDZIEĆ NA 11 PYTAŃ OTRZYMANYCH OD OSOBY, KTÓRA CIĘ NOMINOWAŁA. NASTĘPNIE TY NOMINUJESZ 11 OSÓB (INFORMUJESZ ICH O TYM) ORAZ ZADAJESZ IM 11 PYTAŃ. NIE MOŻNA NOMINOWAĆ BLOGA, KTÓRY CIĘ NOMINOWAŁ."


Za nominację serdecznie dziękuję Neytri Glou. Dziękuję kochana ♥

Pytania & Odpowiedzi.

1. Ile masz lat ?
Rocznikowo 16, ale jeszcze jestem Hot Piętnastką, jak to nazywa moja znajoma. 

2. Styl ubierania.
Wygodny. Nie noszę spódnic, lubuję się w leginsach i koszulkach z ciekawymi napisami. Nie lubię nosić kolczyków szczególnie tych wiszących.

3. Który z chłopców z The Wanted jest twoim ulubionym ?
I tu pojawia się dylemat, bo każdego kocham tak samo. Ale najwięcej mam zdjęć Jay'a więc może to coś znaczy ? xD

4. Zainteresowania.
Z pewnością będzie to pisanie. Jakieś wymyślne wzorki na paznokciach też mnie interesują, bo bardzo interesuje się manicure. No i na pewno gotowanie i pieczenie, to mój konik ;)

5. Największe marzenie.
Ojej. Mam parę malutkich marzeń, ale z pewnością tym do którego celu zmierzam jest posiadanie własnej knajpki. Taki mały lokal podobny do Am w moim opowiadaniu. To chciałam od zawsze.

6. Osiągnięcie z którego jesteś najbardziej dumna. 
Każdy mój Fanfiction, ale chyba z tego zakończonego [All time The wanted] jestem najbardziej dumna.

7. Ulubiony szkolny przedmiot.
Lubię polski, ale te analizy wierszy są okropne. Chemia w sumie nie jest najgorsza, szczególnie z moją zajebistą nauczycielką ;D

8. Co wolisz Vansy czy Conversy ?
Zdecydowanie Vansy.

9. Kilka słów o każdym z chłopców ( tych z The wanted).
Siva - ma zajebistą karnację, ciekawą historię, wspaniałą barwę głosu i ten jego wzrost *,* opiekuńczy romantyk jest wspaniałym materiałem na chłopaka, zazdrościmy Naree ;)
Tom - wieczny chłopiec z boskim głosem i wyglądem bad boy'a, zaraźliwy śmiech i wywiązywanie się z obowiązków, chciałabym mieć takiego kumpla 
Max - łysolek, flirciarz, kobieciarz lub jak on sam siebie nazywa "mężczyzna lubiący kobiety", lubi zegarki, jego upodobanie do gwałcenia czyiś uszu mnie lekko przeraża, lubiący alkohol i dobrą zabawę
Jay - kochający, szaleniec z loczkami, które bardzo lubię u mężczyzn, wygląd niechluja zachęca do przygarnięcia takiego do domu, zabójcza barwa głosu i jej zakres, opiekuńczy, ale i potrzebujący czyjejś uwagi
Nathan - najmłodszy, najbardziej rozchwytywany przez dziewczyny, magnetyczny głos, showmen, jego taneczne, kocie ruchy przyprawiają mnie o uśmiech na twarzy

10. Ulubiony kolor.
Niebieski. 

11. Co sądzisz o moim opowiadaniu, tylko szczerze.
Zaczęłam czytać jednak po bodajże 14 przestałam, gdyż akcja jaka się u ciebie dzieję jest dla mnie za drastyczna. Nie na moje nerwy, ale pisz dalej i czerp z tego radość, bo o to w tym wszystkim chodzi ;3


Za nominacje serdecznie dziękuje Natalia ♥ . Dziękuje kochana ♥

Pytania & Odpowiedzi :

1. Ile masz lat ?
Wciąż 15 ;)

2. Jak długo należysz do swojego fandomu ?
Coś około dwóch lat.

3. Czy poświęcasz się dla kogoś ?
Aktualnie nie.

4. Lubisz truskawki ?
Pewnie ;)

5. Masz jakiś lęk ? Czegoś się boisz ?
Z rzeczy nadnaturalnych to z pewnością duchy. A z takich przyziemnych to węże i pająki. Typowe ;) Chociaż boję się też tego, że wpadnę w śpiączkę i obudzę się w trumnie, dwa metry pod ziemią. Grr !

6. Ulubiona piosenka.
Mam dużo ulubionych piosenek, ale jest taka, która nigdy mi się nie znudzi i której dziękuje, bo to właśnie ona mnie zauroczyła w The Wanted. "Warzone" ♥

7. Ulubiony owoc.
Jabłko.

8. Twój najbardziej lubiany artysta (może być zespół/piosenkarz).
Oczywiście, że The Wanted :>

9. Masz na coś uczulenie ? Jak tak to na co ?
Nie.

10. Co cię inspiruje do pisania bloga ?
Wiele rzeczy z życia codziennego, muzyka i moja wyobraźnia ;)

11. Czy lubisz Dawida Kwiatkowskiego ?
Nie mam nic do niego, aczkolwiek go nie nie słucham, ale moja przyjaciółka to #Kwiatonators, więc to i owo wiem na jego temat ;P

Za nominacje serdecznie dziękuje justyna ciska . Dziękuje kochana ♥

Pytania & Odpowiedzi :

1. Co chcesz robić w przyszłości ?
Kierować swoją własną kawiarnią.

2. Na co zwracasz uwagę czytając bloga ?
Na język, którym jest pisany i na szybkość rozgrywanej akcji oraz na realność zdarzeń ;)

3. Tom vs Max.
Jako kumpla wolałabym Tom'a, ale Max był pierwszym moim chłopakiem, w którym się zakochałam na początku mojej przygody z The Wanted. Więc Max zawsze będzie tym numerem jeden xD

4. Twój ulubieniec z The Wanted ?
Kiedyś był nim Max, ale teraz jestem na takim etapie mojego lubienia chłopaków, że lubię w tym momencie wszystkich głupków ;P

5. Styl ubierania.
Wygoda najważniejsza.

6. Ulubiona piosenka.
"Warzone"

7. Co myślisz o One Direction.
Dzieci, które dostały wszystko na tacy nie starając się wcale o swój sukces, a uważają się za nie wiadomo kogo. O tym jak fatalnie traktują fanów to nawet nie wspomnę, bo według mnie to pomiatają nimi jak śmieciami. I jeszcze te ich problemy i kłótnie, które niepotrzebnie otwierają na The Wanted i #TWFanmily. Nie są w ogóle kreatywni wszystko zwalają od innych. I mogłabym tak pisać i pisać, nawet książkę napisać o tym co o nich uważam ;P

8. Czy masz jakieś słabości ?
Czekolada :(

9. Masz milion złotych. Co z nimi robisz ?
Kupuję rodzicom dom, zabieram siostrę do Londynu na koncert The Wanted i lecimy na duuuże zakupy ;)

10. Ulubiony aktor ?
Przystojniak z Pamiętników Wampirów, który MUSI być z Caroline ;) Joseph Morgan. Kocham go grającego Klausa :3

11. Masz jakieś plakaty w pokoju ?
Nie i nawet bym nie chciała ; )


Za nominacje serdecznie dziękuje Anusiak. Dziękuje kochana ♥

Pytania & Odpowiedzi

1. Żałujesz czegoś w swoim życiu ? Jeśli tak, to czego.
Nie ma chyba żadnej rzeczy, która ciągnęła by się za mną do tego etapu mojego życia, więc raczej nie żałuje niczego.

2. Masz jakieś uzależnienia ? Jeśli tak, to jakie.
Nie. Bez Internetu wytrzymałam raz miesiąc, bo akurat nam odcięli i jakoś dałam sobie radę, chociaż teraz mam go również w telefonie, więc korzystam z niego codziennie. Ale nie wydaje mi się, żebym była od czegoś uzależniona.

3. Jesteś szczęśliwa akurat w obecnym momencie swojego życia ?
Aktualnie tak ;)

4. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu ?
Moja siostra - Natalia ♥

5. Bez czego nie potrafisz żyć ?
Bez jedzenia. Ja je kocham ! xD

6. Uszereguj chłopaków w kolejności od najprzystojniejszego.
Mam nadzieję, że chodzi o naszych chłopców z The Wanted ;D Ojej. Już od baaardzo dawna nie patrzę na nich pod względem urody, a raczej poczucia humoru, inteligencji i sposobu bycia, więc traktuje ich jak kumpli, więc uszeregowanie ich jest dla mnie bardzo trudne.

7. Jesteś zadowolona ze swojego wyglądu ?
Niekoniecznie. Mam swoje atuty w swoim wyglądzie, które ja osobiście bardzo lubię, ale jest też mnóstwo wad, których nie toleruje, próbuje zmienić lub zasłonić.

8. Lubisz seriale ? Jeśli tak, to jakie.
Pewnie, że lubię. Jak każda dziewczyna ;D Oglądam Pamiętniki Wampirów, Glee, The Originals, Pamiętniki Carrie, a z polskich oprócz oczywiście M jak miłość, które oglądam raczej spontanicznie i wtedy kiedy mam czas, to otwarcie się przyznaję, że oglądam Ekipę z Warszawy. Przy ostatnim odcinku (9) aż popłakałam się ze śmiechu, ale raczej z wielkim dystansem podchodzę do tej produkcji.

9. Żeby było trudniej - jaki jest najmniej lubiany przez ciebie członek TW ?
Kobieto, ale ty trudne pytania zadajesz ;) Był okres, że był nim BabyNath, ale to już przeszło i jest to samo co w pytaniu 6. Musiałabym ich poznać i spędzić z nimi mnóstwo czasu, żeby stwierdzić, czy któregoś nie lubię lub najmniej ;)

10. Co sądzicie o Arianie jako dziewczynie Nathana ?
Ariany nie lubię, nie lubiłam i nie polubię. Nie trawię tej dziewczyny, a skoro Nath ją wybrał to znaczy, że coś do niej poczuł. Byle by był szczęśliwy, chociaż po tych plotkach o całującej Ar innego ich stosunki chyba się znacznie pogorszyły, a tabloidy piszą o ich rozstaniu, chociaż żadne z nich nie wypowiadało się na ten temat oficjalnie. Jakoś bym nie płakała, gdyby faktycznie się rozstali.

11. Jakie miałaś postanowienie noworoczne ?
Nadal je mam, chociaż po jednym dniu ćwiczeń złapałam kontuzję i teraz ją leczę, ale mam zamiar wrócić do ćwiczeń i popracować nad brzuszkiem i wcięciem ;D Trzymajcie kciuki ;3

Nominuję :

1. http://wantedowe-story.blogspot.com/
2. http://story-the-wanted.blogspot.com/
3. http://apurehatred.blogspot.com/
4. http://tajemnice--przeszlosci.blogspot.com/
5. http://time-is-slepping-away.blogspot.com/
6. http://fans-thewanted.blogspot.com/
7. http://i-found-my-new-life.blogspot.com/
8. http://sydneyowewarzone.blogspot.com/
9. http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com/
10. http://twforevertomymind.blogspot.com/
11. http://ifoundyou-thewanted.blogspot.com/

Moje pytania :

1. Jaka jest twoja popisowa potrawa ?
2. Rzecz z dzieciństwa, za którą najbardziej tęsknisz.
3. Lubisz swój charakter pisma ?
4. Czy umiesz grać na jakimś instrumencie muzycznym ? Jak tak, to na jakim i ile już na nim grasz ?
5. Masz zwierzaka ? Jakiego ? Jeżeli nie, to jakiego byś chciała.
6. Jaki masz znak zodiaku ?
7. Kiedy najlepiej pisze ci się rozdziały ? (pora dnia, przy muzyce lub bez itp. )
8. Jakie jest Twoje hobby ?
9. Gdyby można by było być przez godzinę niewidzialnym jakie miejsca być zwiedziła, co byś zrobiła ?
10. Jakie kraje do tej pory udało ci się zobaczyć ?
11. Lubisz The Wanted ? Jak tak to za co ?

PS. rozdział postaram się dodać w poniedziałek, ale z pewnością będzie to w przyszłym tygodniu ;)

3 komentarze:

  1. Dziękuje <3
    W czasie wolnym, bo teraz mam nawał obowiązków, OBIECUJĘ to co straciłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie mowil ze bedzie latwo ^^
    Dzieki za odpowiedzi :) teraz wiem, ze masz dokladnie taki sam stosunek do 1D jak ja ;)))
    "Max był pierwszym moim chłopakiem" :ooo woooow, zazdroszcze! xD
    Az sie usmiechnelam szeroko na to wyjete z kontekstu zdanie ^^
    Czekam na rozdzial, Kochana ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Chciałam cię poinformować, iż twój blog został przeze mnie nominowany do nagrody Liebster Award.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://ta--najlepsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń