poniedziałek, 26 sierpnia 2013

The Versatile Blogger

Kurczę to moja pierwsza nominacja dla tego bloga, wow. Czuję się bardzo zaszczycona przez moją nominatorkę (taki wyraz istnieje ? xD) S an. Baaardzo dziękuje za nominację i za dodanie tego oto bloga do swojej zacnej zakładki "Me gusta". Według mnie to jedno z większych wyróżnień w #TWFanmilyFanFiction. Chyba właśnie wymyśliłam coś takiego ;P

Ale powracając do tematu.

Zasady :

  • podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry;
  • pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award;
  • ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby;
  • nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują;
  • poinformować o fakcie nominowania autorów blogów
Tak więc :

 Jeszcze raz baaardzo dziękuje S an za nominację

Versatile Blogger Award

  1. Jestem niezdecydowaną osobą, która zmienia zdanie pięć razy w ciągu minuty.
  2. Nie mam silnej woli, planuję coś, a następnie tego nie robię.
  3. Najchętniej spędziłabym cały dzień w łóżku ze słuchawkami w uszach i laptopem na kolanach.
  4. Daaawno, daawno temu byłam blondynką.
  5. Zaczęłam już zbierać pieniądze na bilet na koncert TW, który być może odbędzie się w następnym roku podczas ich trasy koncertowej.
  6. Noszę okulary korekcyjne - kujonki.
  7. Chciałabym umieć perfekcyjnie angielski, za to nienawidzę niemieckiego.
Nominuję :

  1. Claudia Xyz
  2. Alejandra Shadowhunters
  3. Jestę Sufitę. ♥
  4. Kia
  5. Mon Wolf
  6. Anusiak
  7. Jayla
  8. anuuluuu
  9. malina
  10. Martitta
  11. Angela Destino
  12. Pat ka
  13. Nathanie ♥
  14. Justina1451
  15. NathanSykesPoland

No to lecim was powiadamiać o nominacji, szykuję się spam ; D

Jeszcze raz baaardzo dziękuje za nominację ;*

Następny rozdział : soon ;)

3 komentarze:

  1. ooooooo jak mi przyjemnie się zrobiło :)
    az się zarumienilam leciutko leciutkoooo :).

    oj tam.
    nie ma sprawy ! ;D

    po prostu lubię bardzom bardzom nieprzyzwoicie bardzooommm czytac Twojego blogaska i tyle ;*

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację lecz wydaje mi się, że nie zrobie czegoś takiego :) od razu mówię, żebyś nie czuła się źle czy coś :)) jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ❤ no i zapraszam do konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje nominacji!!!:D ale muszę się zapytać kiedy next?

    OdpowiedzUsuń