piątek, 15 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominacje Roksana Gawron ;)

1. Skąd bierzesz pomysły na bloga ?
Z życia. Zdecydowanie z życiowych, codziennych obserwacji. Czasami natchnie mnie jakiś film lub książka, ale ogólnie życie.

2. Jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś ?
Hmmm. Tu są dwa problemy, bo w dzieciństwie to raczej byłam grzeczną i posłuszną córeczką, a dodatkowo mam ogromną sklerozę, więc nawet jak coś głupiego miało miejsce (a na pewno miało) to nie jestem w stanie sobie tego przypomnieć ;P

3. Ulubiony kolor ?
Niebieski ♥

4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
Nie.

5. Co robisz jak masz doła ?
Słucham muzyki.

6. Jaka jest jedna rzecz, o której zawsze marzyłaś w dzieciństwie, ale nigdy jej nie dostałaś ?
Cóż ... Nie przypominam sobie niczego takiego.

7. Jaka jest jedna rzecz, której kobieta nie powinna nigdy robić ?
Kobieta nie powinna ... hmm ... moja siostra mówi, że sikać na stojąco, więc może pozostanę przy tym ;P

8. Czego nie da się kupić za pieniądze ?
Miłości :)

9. Co robisz, żeby okazać innym swoją miłość ?
Hahaha ja i miłość, też mi coś :D Zmieńmy nieco kontekst pytania. Jak kogoś lubię to się do niego przytulam ;)

10. Wyobraź sobie, że cały świat cię słucha, co mówisz ?
Znając mnie to coś naprawdę głupiego albo zupełnie sztywnieje i nerwowo bawię się palcami hahaha fajne pytanie tak w ogóle ;)

11. Najładniejsze imię męskie ?
Kuba ?

Dziękuję za nominacje Kami PL ;)

1. Najlepszy film, który został zekranizowany na podstawie książki ?
Na podstawie książki ? Hmmm ... ostatnio jest ich coraz więcej ... HARRY POTTER ! Oh yeah ! To moja aktualna obsesja, więc tak. Ten czarodziej to moje dzieciństwo. Zdecydowanie to będzie Harry Potter ! ♥

2. Robin Williams. Kojarzysz ? Podaj jeden film, z którym go kojarzysz. 
'Stowarzyszenie Umarłych Poetów' i ogólnie grał chyba w komediach :) R.I.P.

3. Podaj państwo, w którym się widzisz w przyszłości.
Polska, zdecydowanie Polska.

4. Dlaczego prowadzisz bloga z takimi bohaterami ? Czy był to przypadek, czy dosyć długo zastanawiałaś się nad postaciami ?
Jeżeli chodzi o chłopców z TW to było raczej oczywiste. Fangirlowałam im jak cholera, więc zaryzykowałam i zaczęłam pisać i upubliczniać to. A jeżeli chodzi o Am to to po prostu samo wpadło. Tak normalnie. Wyobraźnia czuwa :) Nie wiem jak mam to lepiej wytłumaczyć. Pojawiła się w mojej głowie i tyle.

5. Czy widziałaś się w realu z którąkolwiek bloggerką ? Jeśli tak, to z iloma ?
No nie miałam jeszcze takiej okazji, ale jeżeli bym mogła to spotkałabym się ze wszystkimi, których blogi czytam i tymi, które czytają moje wypociny. Marzy mi się zlot ...

6. Twój największy idol to ...
Chyba go ... nie mam. Tak .... Nie mam. Nie mam tak, że myślę sobie o konkretnej osobie i chcę żyć tak jak ona. Chcę być sobą w stu procentach, ale doceniam innych i ich osiągnięcia :)

7. Masz zwierzaki ? Ile ?
Nie mam.

8. Twoje największe marzenie ?
Banalne, ale bardzo pragnę dobrej pracy, do której będę szła bez niechęci, jakiejś osoby do pokochania i ogólnie szczęścia i zdrowia dla siebie jak i moich najbliższych.

9. Jaki dostałaś najgorszy prezent ?
Doceniam każdy, ale wolę zwykłą pamięć od jakiś kosztowności czy rzeczy. Tak wiem, nie potrzebuje dużo ;D

10. Czy masz rodzinę za granicę ?
Myślę, że żyjemy w takich czasach, że każdy ma rodzinę za granicą, w tym i ja ;)

11. Twoja największa obawa ?
Że zachoruje na jakąś poważną chorobę, której objawy ujawnią się, gdy będzie już za późno. Boje się śmierci, a jednocześnie nie lubię lekarzy i ich omijam (:


Tak, że tego, dziękuję za nominacje, a teraz moja kolej.
Nominuję :

http://wantedowe-story.blogspot.com/
http://story-the-wanted.blogspot.com/
http://i-will-try-to-fix-you-angel.blogspot.com/
http://dramione-demons-of-the-past.blogspot.com/
http://dramionovelove.blogspot.com/
http://apurehatred.blogspot.com/
http://nothing-goes-as-planned.blogspot.com/
http://zacznij-zyc-dla-siebie.blogspot.com/
http://tajemnice--przeszlosci.blogspot.com/

Niestety tylko tyle, gdyż nominuję blogi i blogerki, które jeszcze coś dodają, a na chwilę obecną nie czytam zbyt sporo.

Pytania:
1. Gdybyś mogła zamienić się na dobę w jakąkolwiek postać, w kogo byś się zamieniła i dlaczego ?
2. Jaka jest twoja ulubiona książkowa postać ?
3. Wymarzony zawód ?
4. Książka vs. Film ?
5. Bez jakiego przedmiotu nie wyobrażasz sobie życia ?
6. Gdybyś mogła wybrać w jakiej epoce historycznej mogłabyś żyć, jaką byś wybrała i dlaczego ?
7. Dlaczego postanowiłaś pisać i dzielić się tym z kimś innym ?
8. Jakie zwierze uosabia ciebie i dlaczego uważasz, że akurat to ?
9. Dlaczego wybrałaś właśnie taki adres internetowy dla swojego bloga ?
10. Kot vs. Pies ?
11. Czy Tobie też ciężko pisać pytania do tego typu nominacji ? ;P


Pozdrawiam Was wszystkie cieplutko i informuje zainteresowane, że rozdział pojawi się po niedzieli, czyli w przyszłym tygodniu. W ten weekend mam imprezę w mieście i jako gość specjalny w niedziele wystąpi Jacek StachurskY. Nie pytajcie dlaczego akurat on, bo mnie na wieść o tym kto wystąpi po prostu zagięło :[ Ale chociaż jutro będą Łowcy.B i dyskoteka ^^
Do napisania :)

2 komentarze:

  1. Nie umieszczam na swoim blogu nic poza rozdziałami, dlatego na zadane pytania odpowiem w komentarzu :)
    1. W żadną, mimo dość wielu wad nie chciałabym być nikim innym.
    2. Hermiona Granger.
    3. Fizioterapeuta.
    4. Zdecydowanie książka, choć film też bardzo lubię.
    5. Zeszyt i długopis.
    6. Obecna czasy. Wcześniejsze epoki kompletnie do mnie nie przemawiają.
    7. Chciałam się sprawdzić. Jeszcze jakieś półtora roku temu nawet nie myślałam, że miałabym coś pisać. Jednak im więcej pisałam tym więcej miałam pomysłów, aż w końcu na jednej lekcji niemieckiego coś we mnie pękło i zaczęłam pisać swoje pierwsze opowiadanie. Potem nawet się nie obejrzałam jak założyłam bloga.
    8. Sama nie wiem, ale chyba pies. Psy są szczere i potrafią obdarzyć głęboki uczuciem nawet człowieka, który je krzywdzi.
    9. W sumie wziął się on od tytułu bloga, tyle, że przełożonego na język angielski.
    10. Zdecydowanie pies.
    11. Zdecydowanie tak, dlatego tego nie robię :D

    OdpowiedzUsuń